U stuurt ons een e-mail via ons contactformulier of u belt ons op en geeft een zo nauwkeurig mogelijke beschrijving van uw probleem.

Daarna zijn er twee opties:

  • Uw probleem wordt direct telefonisch opgelost.
  • U wordt later teruggebeld door een van onze experts.

Met de expert wordt een afspraak gemaakt om uw probleem op te lossen. Tevens maakt u met de expert afspraken over de vergoeding en de wijze van betalen.

Het Huis van Compassie houdt elke vrijdag¹ een inloopochtend in Bolsward. Mensen kunnen er tegen een vrijwillige bijdrage² terecht voor digitaal advies en hulp in de breedste zin van het woord.

Te denken valt bijvoorbeeld aan hulp bij:

  • E-mail instellen op tablet, telefoon of pc.
  • Foutmeldingen verklaren en/ of oplossen.
  • Beveiligingssoftware installeren/ configureren.
  • Digitale Overheid (DigiD) (aan)vragen.
  • Bestanden bewerken, converteren, opslaan en/ of versturen.
  • Installeren en/ of configureren van programma’s.
  • Opstellen van een brief in Microsoft Word.
  • Algemene ICT vragen.
  • Berekeningen maken in Microsoft Excel.
  • Diagnose stellen bij computerproblemen.
  • Apps installeren op mobiele apparaten.
  • Et cetera, et cetera…

¹ Schoolvakanties gesloten
² Indien het probleem niet binnen een halfuur is op te lossen, kan Digitaal Steunpunt verwijzen naar één van haar partners. Mocht van deze verwijzing gebruik gemaakt worden, dan kan het zijn dat betreffende partner wel factureert.

U kunt ook een bericht plaatsen in onze openbare Facebookgroep. Eén van onze experts en/ of onze volgers, kunnen dan kosteloos op uw vraag reageren waarna u wellicht weer verder kunt.

Contact

Digitaal Steunpunt Fryslân
KvK:
76695247

T: 0515-756262
E: support@digisteun.frl
F: facebook.com/groups/digisteun.frl

Voor gratis hulp, bezoek op vrijdag de wekelijkse inloopochtend bij het Huis van Compassie in Bolsward

NL22BUNQ2041589612

Bij geen gehoor antwoordapparaat inspreken. Wij bellen u dan z.s.m. terug.